بانک‌ها به تکلیف قانونی خود عمل نکردند

یازار :

+0 به یه ن

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس بند و تبصره ۷قانون بودجه امسال، کلیه بانک‌های دولتی باید خدمات بانکداری الکترونیک خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند که متاسفانه تاکنون غیر از بانک مرکزی هیچ کدام از بانک‌ها به تکلیف قانونی خود عمل نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، عیسی زارع‌پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - با انتشار پستی در کانال خود در یکی از پیام‌رسان‌های بومی نوشت: بانک مرکزی چند وقتی است به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است و خدماتی تجمیعی و فرابانکی را به عموم مردم از این طریق ارائه می‌کند.

وی افزود: این خدمات مجموعه‌ای از استعلام‌هاست که شامل استعلام و نمایش حساب‌های یک شخص در بانک‌های کشور، استعلام و نمایش چک‌های برگشتی که رفع سوءاثر نشده است، استعلام و نمایش حساب‌هایی که بابت چک برگشتی مسدود شده باشد و همچنین استعلام و نمایش تسهیلاتی که هر فرد از شبکه بانکی دریافت کرده است.

مقالات بیشتر:دفتر عقد شیک

وزیر ارتباطات تاکید کرد: بر اساس بند و تبصره هفت قانون بودجه امسال، کلیه بانک‌های دولتی نیز باید خدمات بانکداری الکترونیک خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند که متاسفانه تاکنون هیچ کدام از این بانک‌ها به تکلیف قانونی خود عمل نکرده‌اند.

وی اعلام کرد: امیدوارم در اسرع وقت مدیران عامل بانک‌های مشمول زمینه اجرای این تکلیف قانونی را فراهم آورند تا خدمات آن‌ها نیز در کنار سایر خدمات دولتی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای عموم مردم فراهم شود.

مقالات دیگر:برگزاری مراسم ختم در ایام کرونا

مرگ چند زندانی در درگیری زندان لاکان رشت

یازار :

+0 به یه ن

دادستان مرکز گیلان با اشاره به درگیری در یکی از بندهای زندان لاکان رشت گفت: به دلیل ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده اند.

خبرگزاری مهر: دادستان مرکز گیلان با اشاره به درگیری در یکی از بندهای زندان لاکان رشت گفت: به دلیل ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده اند.

مقالات بیشتر:سالن عقد شیک

به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، سید مهدی فلاح میری با اشاره به اینکه تعدادی از زندانیان بند ۸ زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند، ادامه داد: با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد.

‌وی با بیان اینکه در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان تأسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند، اظهار داشت: در پی این واقعه پلیس در محل حاضر شد و برای آرام و پراکنده کردن زندانیان از گاز اشک آور استفاده کرد.

دادستان مرکز گیلان اضافه کرد: متأسفانه با توجه به قطعی برق به جهت تخریب تأسیسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت نموده و مابقی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

وی در پایان افزود: در حال حاضر با تلاش مأمورین و مسئولین زندان وضعیت زندان عادی شده و فعالیت‌های روزمره زندانیان ادامه دارد.

مقالات دیگر:شیشه بری یوسف آباد


شهید عبدالهی جانش را تقدیم امنیت کردستان کرد

یازار :

+0 به یه ن

استاندار کردستان گفت: شهادت اوج عزت و سعادت است و شهید عبداللهی با افتخار جانش را برای مقابله با آشوبگران و سرسپردگان دشمنان کینه‌توز مردم کردستان تقدیم کرد.

شهید عبدالهی جانش را تقدیم امنیت کردستان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در مراسم تشییع شهید سرهنگ دوم داود عبداللهی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان مریوان اظهار کرد: آرزوی همه رزمندگان و خدمتگزاران راه حق و حقیقت شهادت است.

وی با بیان اینکه شهادت شهید عبداللهی را باید تبریک گفت، چراکه مسیر شهادت، سربلندی و افتخار است، افزود: شهادت اوج عزت و سعادت است.

مقالات بیشتر:دفتر عقد شیک

استاندار کردستان عنوان کرد: این شهید والامقام، یک ماه از خدمتش را شبانه روزی به زائران اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان اختصاص داد و در ادامه برای حفظ امنیت مردم و مقابله با آشوب و آشوبگران جان خود را فدا کرد.

وی افزود: شهید عبداللهی با افتخار جانش را برای مقابله با آشوبگران و سرسپردگان دشمنان کینه‌توز مردم کردستان تقدیم کرد.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: در وقایع اخیر افرادی از روی ناآگاهی، فریب فریبکاری و توطئه دشمن و رسانه‌های معاند خوردند.

وی افزود: این شهید والامقام سرباز نظام و میهن اسلامی و اهل لرستان بود که خالصانه به مردم کردستان و مریوان خدمت کرد و امروز با حضور پرشور مردم سنندج تشییع شد.

گفتنی است؛ شهید سرهنگ دوم داود عبداللهی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان مریوان شنبه شب توسط اغتشاشگران مجروح شد و به دلیل شدت جراحات وارده عصر روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید عبداللهی متاهل، دارای دو فرزند پسر ۱۱ ساله و دختر ۱۹ ساله و اهل لرستان بود، پیکر این شهید بعد از تشییع در سنندج، به زادگاهش لرستان منتقل شد.

مقالات دیگر:آموزشگاه موسیقی مهرآئین

  • [ 1 ]